Strategia komunikacji wewnętrznej

Autor:

Najwyższa pora zaplanować działania na kolejny rok. A jak to zrobić, żeby przy okazji wzmocnić swoją pozycję jako eksperta ds. komunikacji wewnętrznej w organizacji?

Jak powiązać działania komunikacji wewnętrznej ze strategią organizacji? Jak zbudować pozycję partnera dla biznesu? Odpowiedzi w skondensowanej formie znajdziesz w prezentacji poniżej.

A po więcej zapraszam do lektury cyklu wpisów STARTegia, które publikowałam u zarania bloga, czyli tylko/aż 38 postów temu :)

I jeszcze o komunikacji wewnętrznej

Trendy w komunikacji wewnętrznej | 2018 Nie pamiętam roku, żeby trendy w komunikacji wewnętrznej prezentowały się równie optymistycznie. Nadchodzi wyjątkowo dobry czas dla komunikacji w orga...
4 x 4 Z okazji 4 urodzin bloga, trochę blogowej kuchni. Najlepsze teksty o komunikacji wewnętrznej opublikowane na łamach Części Wspólnych, czyli urodzinowe...
Grudniowy town hall meeting Town hall meeting to specyficzne narzędzie komunikacji. Town hall meeting podsumowujący rok jest jeszcze bardziej specyficzny. Na co zwrócić uwagę prz...
Wypalona komunikacja wewnętrzna Być może to znasz. Zmęczone oczy, pesymistyczny obraz własnej roli, ujemne pokłady entuzjazmu do nowych zadań. Wypalenie zawodowe. Nie omija naszej br...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>