Smart

Autor:

Sezon targów pracy za pasem. W działach HR i PR trwają teraz ostatnie szlify tekstów ulotek reklamowych oraz stron poświęconych rekrutacji. W marcu okaże się, że wśród nas funkcjonują wyłącznie firmy innowacyjne, zatrudniające specjalistów, oferujące pracę w wyjątkowej atmosferze, stawiające na rozwój swoich pracowników i pracę zespołową.

Ciekawe, czy znajdzie się ktoś odważny przyznać, że w czymś od konkurencji odstaje. Co wcale nie znaczy, że jest gorszy.

[vimeo http://vimeo.com/64212377]

I jeszcze o komunikacji wewnętrznej

Trendy w komunikacji wewnętrznej | 2018 Nie pamiętam roku, żeby trendy w komunikacji wewnętrznej prezentowały się równie optymistycznie. Nadchodzi wyjątkowo dobry czas dla komunikacji w orga...
Szczerość – przyszłość komunikacji wewnętrz... Szczerze mówiąc, rzadko się z pojęciem szczerości w biznesie spotykam. Spójność – jasne. Rzetelność – tak. Przejrzystość – prędzej. Ale szczerość? Szc...
Trendy w komunikacji wewnętrznej 2016 Przywództwo komunikacyjne, strategiczne partnerstwo, zintegrowana komunikacja menedżerska, informacyjny i narzędziowy detoks, jakość, skuteczność, dia...
Jak rozmawiać z roszczeniowymi pracownikami? Wydawało się, że mamy ich w garści, a raczej w złotej klatce z alabastrowymi oknami. Wydawało się, że stworzenie bańki mydlanej, świata idealnego skon...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>